Ved å tenke litt strategisk og se hvordan man kan maksimere sin egen eksponering, kan man faktisk se for seg at det finnes massevis av muligheter, så lenge man vet å utnytte de. Det er jo nøkkelen i dette, for det finnes alltids noe man kan gjøre, men trikset er å vite hva.
Dette er ikke alltid like lett, spesielt om man ikke har veldig mye erfaring. Men vi har pratet mye om t-skjorter med logo, trykk eller et budskap, rett og slett fordi det er en så effektiv og billig måte å gjøre det på. Spesielt om du sammenligner med andre metoder du kan bruke.
Det er jo spesielt prisen man bør vurdere her, sammenlignet med det man faktisk får. Det er en balansegang her, og med tanke på det er dette et veldig godt verktøy å bruke. Jo flere t-skjorter man lager, jo mer eksponering får man.
Og det er jo virkelig det som bør være målet her. Ved å lage veldig få, oppnår man kanskje ikke så mye. Så om man først skal prøve på noe som dette, er det like greit å gjøre det fullt ut. Det er altså en metode i denne galskapen.
Det er fordi at ved denne etterlengtede eksponeringen, vet enda flere mennesker om ditt varemerke, og det betyr jo i sin tur at du kommer til å få mer ut av det. Det som er så bra med denne metoden er at den er ganske billig i forhold til det som den gir deg.
Det er vel egentlig ingenting som er bedre enn en slik kombinasjon, da man både oppnår det man ønsker, men også til en ganske rimelig pris. Vi anbefaler derfor at du tester dette ut, slik at du kan finne ut om det har den ønskede effekten for deg.