Det å bestemme seg for å lage t-skjorter med trykk på behøver ikke å være så vanskelig som det kanskje høres ut som. Det er klart at enhver avgjørelse man tar for sitt selskap kan ha store konsekvenser, men om man har en god plan bak det og vet hvordan man skal drive fremover, har man faktisk en ganske god sjanse til å lykkes. Man må ha lagt en strategi, ettersom man tross alt bruker penger på dette. Derfor bør man naturligvis også tenke grundig gjennom det, med tanke på hva man vil gjøre.
Det en kan gjøre er lage t-skjorter som har en funksjon, med ens trykk på. Man kan lage t-skjorter som altså passer til ulike anledninger. Ved å gjøre dette, lager man noe som folk kan bruke på ulike steder. Det er blant annet en god idé å gjøre det for folk som trener. Når man trener har man en tendens til å kun ha på seg en t-skjorte og joggebukse, hvilket betyr at logoen, eller det trykket man har, synes veldig tydelig. Dette kan gi en økt bevissthet, og det at man synes er så klart veldig viktig!
Man kan jo til og med lage avtaler med ulike treningssentre for å kunne dele ut t-skjorter som har ens varemerke. Det bør være et marked man i det minste har et visst fokus på. Det er i hvert fall vår oppfatning, spesielt siden flere og flere unge trener nå for tiden. Litt avhengig av ditt varemerke, er det de du bør fokusere på, da de er mer bevisste rundt klær og design. Eller i det minste ting som er nytt! Vet man hvor man skal sikte seg inn, er det større sannsynlighet for at man lykkes. Så vi gjentar, planlegg godt i forkant hva du vil gjøre.